Atenció presencial - Oficines d'atenció a la ciutadania - Ajuntament de Palma
Atenció presencial
Informació de les Oficines d'atenció presencial
També podeu consultar la relació de tràmits i gestions que es poden fer amb signatura o sense signatura digital mitjançant la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Palma: https://seuelectronica.palma.es
Per veure adreces, horaris i telèfons de les oficines clicau aquí
A les oficines d'atenció presencial s'ofereixen els serveis següents:
Serveis AMB CITA PRÈVIA (que es pot demanar a través del web):
- Altes al padró municipal (inscripcions procedents d'un altre municipi o l'estranger).
- Canvis de domicili al padró municipal (procedents de Palma).
(En aquests dos supòsits si són urgències justificades es poden demanar al 010). - Registrar sol·licituds [1] adreçades a altres administracions públiques, per als no obligats a fer-ho telemàticament, d'acord amb l'art. 14.1 de la Llei 39/2015 (LPAC).
(Les persones jurídiques hauran de presentar les sol·licituds telemàticament, i preferentment, a través de la seu electrònica de l'administració destinatària).
Serveis SENSE CITA PRÈVIA:
- Informació general municipal
- Facilitar els impresos corresponents per a les peticions a l'Ajuntament.
- Indicar als ciutadans on són les dependències per a tramitar les seves peticions.
- Donar tota classe d'informació municipal.
- Informació fiscal municipal
- Donar informació fiscal municipal.
- Autoliquidar [2] per a permisos d'obres, obertura d'establiments, ocupacions de la via pública, guals, taxis, etc.
- Autoliquidar [2] l'impost de vehicles de nova matriculació.
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Palma
- Registrar sol·licituds [1] destinades a l'Ajuntament de Palma .
- Tràmits padró:
- Els majors de 65 anys poden anar directament a l'OAC de Son Moix sense cita previa, per altes o canvis de domicili al padró municipal.
- Altes per naixement.
- Baixes.
- Modificació de dades personals.
- Renovacions periòdiques de les inscripcions dels estrangers no comunitaris.
- Certificats (o volants) d'empadronament.
- Certificats de residència (per a viatjar).
- Targeta Ciutadana
- Entrega de notificacions i informes
Les nostres oficines estan dotades de:
- bucles magnètics d'ajuda a persones amb deficiències auditives
- kits d'accessibilitat visual per a persones amb dificultat de visió i de motricitat fina
_______________________________________
[1] Hi ha una sèrie d'escrits que no es poden presentar a les oficines de registre de l'Ajuntament de Palma, com poden ser: els escrits anònims; els escrits dirigits a determinats organismes (Tribunal Constitucional, Consell General del Poder Judicial, Tribunal de Comptes, jutjats i tribunals; Corts Generals, assemblees legislatives de les comunitats autònomes; Defensor del Poble i Defensor del Menor; Registre Civil, Registre Mercantil i Registre de la Propietat; cambres agràries i de comerç; universitats no vinculades a l'Estat; col·legis professionals, o Societat Estatal de Correus i Telègrafs, S.A.); les al·legacions a la Junta Electoral; les sol·licituds d'inscripció al Registre Central d'Estrangers; les sol·licituds de Targeta d'Identitat d'Estrangers (TIE); les sol·licituds de targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió, o les autoritzacions inicials de residència temporal i treball per compte d'altri (sí que s'hi poden recollir les renovacions d'aquestes autoritzacions).
[2] Pagament amb targeta financera a la mateixa OAC o a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren a l'autoliquidació, o per Internet a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma en els supòsits prevists. (https://pagaments.palmademallorca.es).
Data darrera modificació: 13 de desembre de 2023