Publicador de continguts

EIP 2024-016 SUBMINISTRAMENT PER L’ACTUALITZACIÓ DEL SOFTWARE D’AMIDAMENT, PRESSUPOSTOS I CONTROL D’OBRA RIB PRESTO (DE VERSIÓ 21 A VERSIÓ 24)

L’ÀREA D’INFRAESTRUCTURES, ACCESSIBILITAT I POLÍGONS INDUSTRIALS, NECESSITA CONTRACTAR EL SUBMINISTRAMENT PER L’ACTUALITZACIÓ DEL SOFTWARE D’AMIDAMENT, PRESSUPOSTOS I CONTROL D’OBRA  RIB PRESTO (DE VERSIÓ 21 A VERSIÓ 24)

Les condicions que cal tenir en compte per formular la seva oferta són les següents:

  1. Objecte del contracte: Actualització de la llicència, actualment en servei, del software d’amidament, pressupostos i control d’obra  RIB PRESTO, de la versió 21 a la versió 24 i el Servei d’actualització  a  la darrera versió, a data 30 de juny de 2025.
  2. Mòduls mínims inclosos:
  • 13 usuaris de Pressupost i Amidaments.
  • 13 usuaris de Gestió del Projectes
  • 1 usuaris de Personalització d’Informes.
  1. Tipus de contracte:  Subministrament.
  2. Procediment i forma d’adjudicació: Contracte menor
  3. Criteris de puntuació: Criteri econòmic  80% (mitjançant formula) i criteri tècnic 20% (mitjançant formula)
      • Oferta econòmica màxim 80 punts.

Es donarà 80 punts a l’oferta més avantatjosa i a la resta se’ls hi assignarà la puntuació proporcionalment, d’acord amb la següent fórmula:

POi=M . (BOi/BMO)

Sent:

PO i: Puntuació Oferta econòmica del licitador.

M: Puntuació màxima (80 punts).

BOi:% de la baixa pel licitador a valorar.

BMO: % de la baixa de la Millor Oferta rebuda

      • Oferta tècnica màxim 20 punts
  • Per cada any addicional del servei d’actualització: 10  punts per any addicional a l’any establert en la prestació, sense càrrec per l’Ajuntament. Fins un màxim de 20 punts.

  1. L’Oferta que, en la suma dels dos apartats, obtingui més puntuació serà l’Adjudicatària.
  2. Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d’acord amb l’art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.

  1. Especificacions tècniques de la prestació:

El programa actualitzat de versió 21 a versió 24, el sistema operatiu que hauria de ser suportat és el Windows Server 2019 i el 2022 en un equip virtual, l’actual llicència de PRESTO és de protecció No física.

L’adjudicatari aportarà tots els documents de qualitat dels productes utilitzats.

  1. Òrgan de contractació: Regidora de l'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials.
  2. Pressupost màxim de licitació (IVA inclòs): 18.137,90 €
  3. Termini d’execució:

Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte menor de subministrament, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient. L’empresa guanyadora facilitarà les claus d’actualització en un termini màxim de 5 dies des de l’adjudicació el contracte, perquè el Servei d’Informàtica de l’Ajuntament actualitzi el programa en el seu servidor i ordinadors.

Termini d'execució del contracte menor de subministrament: fins data de la darrera actualització, a 30 de juny de 2025.

  1. Lloc de prestació: Oficines  de l'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials, de l’Ajuntament de Palma, en camí dels Reis 400 de Palma.
  2. Responsable del contrato: Eva Borràs Roig.
  3. Termini de garantia:  1 any a partir de l’execució de l’actualització.
  4. Forma de pagament del preu: Es farà sobre una única factura al final de la instal·lació de l’actualització en el servidor.
  5. El lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:
  • L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat de l’'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
  • El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
  1. Indicació de la licitació a què es concorre
  2. Nom i cognoms o raó social de l'empresa licitadora
  3. NIF
  4. Nom i els cognoms del representant, si escau.
  5. Els números de telèfon i de fax
  6. L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

  1. El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable i la Declaració d'absència de conflicte d'interessos que s'adjunten com a annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.
  2. Documents que s’adjunten:
  1. Model de declaració responsable (Annex III) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
  2. Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (Annex IV) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
  3. Memòria Justificativa del Contracte Menor (Annex I)

  1. El termini de presentació: fins al dia 24 de Juliol de 2024 a les 14:00

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb l’Àrea d'Infraestructures,  Accessibilitat i Polígons Industrials de l'Ajuntament de Palma a través del telèfon següent: 971764800 ext 5066. Eva Borràs Roig.

Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, del 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i l'article 61 del Reglament financer (UE 2018/1046, de 18 de juliol 2018) i no tenir conflictes d’interès en aquesta actuació que integra l’expedient.

Palma, a data de la firma electrònica

El Responsable del Contracte

Eva Borràs Roig

Arquitecta Tècnica.

(Document firmat electrònicament)

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

EIP 2024-016

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

17/de jul./2024

Dades específiques Licitacions en curs

Data Inici presentació d'Ofertes:

17/07/2024

Data Fi presentació d'Ofertes:

24/07/2024

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 17 de juliol de 2024