Willkommen im elektronischen Büro
Activitats.17 – Comunicació cessament d’activitat - Seu Electrònica
Activitats.17 – Comunicació cessament d’activitat
Wer kann den Antrag stellen?
Persona interessada que exerceix una activitat subjecta a llicència o declaració responsable.Einzureichende Unterlagen
Model de comunicació normalitzat ben complimentat i acompanyat de la documentació indicada al mateix.
Wo kann der Antrag gestellt werden?
- Al Registre General de les oficines d’atenció a la Ciutadania (OAC) o dels òrgans de les administracions públiques que preveu l’article 16.4 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Telemàticament segons aquestes instruccions. Fer click aquí.
Geböhr und Zahlungsmodalität
Tràmit no subjecte a taxa municipal.
Gesetzliche Regelung
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears.
Wer bearbeitet den Antrag?
Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments.
Gerència d’Urbanisme.
Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics.
Av. Gabriel Alomar, 18 (3ª planta).
07006 Palma.
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240).
Art der Verfahrenseinleitung
Antrag durch den BetroffenenAnforderungen
Model de comunicació normalitzat ben complimentat i acompanyat de la documentació indicada al mateix.
Auflösungskörper
Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments.
Gerència d’Urbanisme.
Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics.
Av. Gabriel Alomar, 18 (3ª planta).
07006 Palma.
Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240).
Bemerkungen
No hi ha resolució. Aquest procediment està exempt de la obligació d’una resolució (art. 21.1. apartat 2 Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques).
Stilleffekte
Trifft nicht zu
Sei dein
Nicht bewertetPresencial
Anforderungen an die TelematikverarbeitungUnterlagen
Cessament_activitat_CAT_v.01.02.2024.pdfDatum der letzten Änderung: 15. Februar 2024