Willkommen im elektronischen Büro
OMIC.01 - Reclamacions i denúncies en matèria de consum - Seu Electrònica
OMIC.01 - Reclamacions i denúncies en matèria de consum
Wer kann den Antrag stellen?
La persona que sigui la consumidora final del bé o servei, i sigui resident al municipi de Palma
Wann soll der Prozess gestartet werden?
L' horari de l'oficina és de dilluns a dijous, de 8.30 a 14.00 hores i divendres de 11.00 a 14.00 hores.
El mes d'agost, l'horari de l'oficina és de 9.00 a 13.00 hores.
Heu de sol·licitar CITA PRÈVIA a través dels telèfons 971 72 46 50 / 971 71 27 48.
Einzureichende Unterlagen
- Full de reclamació i denúncia (emplenat)
- document justificatiu de la relació comercial (pressupost, tiquet, factura...)
Wo kann der Antrag gestellt werden?
Presencial:
OMIC (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Plaça de l'Olivar, 4 (baixos). 07002 Palma
Per Internet:
Clicau aquí per a iniciar la denúncia
Verarbeitungszeitraum
2 mesosGesetzliche Regelung
- Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries (BOE núm. 287, de 30 de novembre)
- Llei 7/2014, de 23 de juliol, de protecció de les persones consumidores i usuàries de les Illes Balears (BOIB núm. 103, de 31 de juliol de 2014)
- normativa específica segons la consulta
Wer bearbeitet den Antrag?
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Plaça de l'Olivar, 4 (baixos)
Tel. 971 72 46 50
Fax: 971 72 02 70
https://www.omic.palma.es
Art der Verfahrenseinleitung
Antrag durch den BetroffenenAnforderungen
Pot fer la sol·licitud d'iniciació qui resulti ser el consumidor final del bé adquirit a una empresa o servei prestat per un professional. El consumidor ha de ser resident a Palma i aportar els documents justificatius de la queixa, la reclamació o la denúncia.
Auflösungskörper
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Plaça de l'Olivar, 4 (baixos)
Tel. 971 72 46 50
Fax: 971 72 02 70
https://www.omic.palma.es
Stilleffekte
Trifft nicht zu
Sei dein
Der Beschluss beendet nicht das VerfahrenPresencial
Anforderungen an die TelematikverarbeitungUnterlagen
Formulari reclamacions i denúncies OMIC.pdfDatum der letzten Änderung: 8. Juli 2024